World of Subway hotov

A TML Studios mají hotovo. Jejich simulátor World of Subway prošel beta testováním. Díky tomu autoři zveřejnili několik nových screenů. Už je známa i minimální a doporučená konfigurace. A aby toho nebylo málo (bohužel zatím jen v německé verzi) tak autoři vypustili kompletní seznam funkcí které bude jejich simulátor zvládat. Mezi nimi najdete novinky jako animované tabule ve stanicích, animované pasažéry ve stanicích, přepínání na realistický jizdní řád, můžou se stát i neočekávané věci během Vaší šichty, ohlašovací systém, na nástupištích poznáte zda je špička nebo noc podle počtu lidí, simulace opotřebení soupravy, atd... Seznam má celkem 20 položek z toho 11 jich známe už z minula. World of Subway se dostane do prodeje v krabicové verzi již 30. září a to v anglické a německé verzi. Digitální download verze bude k dispozici samozřejmě dříve. Jen mě děsí na nových screenech, že jsou soupravy prázdné. No uvidíme již brzy zda TML Studio vykročilo správným směrem, osobně se na tento simulátor dost těším.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [23]

Leonell | 10. září 2008 | 15:13 |

Pampaliny:
mně zajímají primárně vlaky, metro jen bude-li to metro pražské, newyorkské mne nezajímá ale beru že někoho prostě zajímat může. Já si to nekoupím, ty ano, žádný problém.
K editorům: pro BVE jsem nikdy žádnou trať neudělal. Pro MSTS jsem pár tratí udělal nebo spíše se o to s nepřesvědčivými výsledky pokoušel. Pro Trainz, TRS2004 a TRS2006 jsem si tratí udělal hafo. Pro RailSimulátor jsem udělal taky pár tratí. Žádná z těch tratí ale nebyla tak dlouhá, zajímavá, reálná či dokonalá abych ji zveřejňoval, většinu tratí jsem udělal během jednoho dvou dní, chvíli si zajezdil a pak ji při dalších reinstalacích s klidným svědomím smazal.
Měl jsem tu možnost a vítal jsem ji. Dnes bych hru bez editoru nechtěl, ovšem nechci tím říci, že hra (simulátor) bez editoru je automaticky špatná hra. Je prostě "closed" a ne "open" :)

pampaliny | 10. září 2008 | 14:30 |

to Leonell: mam-li te chytit za slovo, kolik trati sis udelal sam napr. pro BVE ? Nebo pro MSTS ? (samozrejme realnych a nemyslim jen trat ale veskere veci kolem) Nebo i pro Trainz ? A co teprve pro Rail Simulator nebo Maszyna? Ke vsem temto simulatorum jsou veskere editory k mani. Nemyslim si, ze by zrovna World of Subway byl necim co by te navnadil zacit budovat prazske metro, protoze to v podstate muzes vybudovat pro vsechny 4 jiz drive napsane simulatory. Krom toho Maszyna ma editor uplne stejny jako prave World of Subway, tedy 3D studio max a cele useky jen modelujes. Diky nepritomnosti editoru jim prodej urcite neklesne, protoze autori sazeji na dokonalou simulaci kterou vyladili scripty a urcite maji v tomhle spoustu zkusenosti. Uvital bych treba editor na ukoly, ale zase by mi nevadilo kdyby mi dali soupravu a 24h sichtu se vsema cekackama apod...
A trat z New Yorku si koupim uz jen protoze sem tam nikdy nebyl a tak si tuhle trat rad projedu.

Leonell | 9. září 2008 | 20:21 |

Draco: nejsem Pernik ale...
prostě jsou lidé, kteří spíš než jezdit po pevně daných tratích si chtějí udělat vlastní tratě. Ať už se jedná o trať, kterou znají nebo trať která je něčím zajímavá. U ČR/SR je to o to duležitější, že žádný simulátor s vestavěnou českou tratí jen tak nevznikne. Proto potřebuješ editor.
Ale nic si z toho nechápání nedělej, já zase nechápu proč si tady někdo koupí metro v New Yorku, bez možnosti udělat si metro, které zná (těch lidí co jezdí newyorkským metrem tady moc nebude).

Draco | 9. září 2008 | 16:50 |

Pernik: metro neznáš tak vlaky asi už jo. Srovnávat vlak a auto? Vlak nebo metro má pevně danou trasu (trať) i v realu ale auto ne. A arkada vs. simulator hmmm
No a kupovat si hru jen proto že má editor tak to už vůbec nechápu.

Vince Black | 9. září 2008 | 14:51 |

to Pampalini: no jo uznávám, pořád žiju ještě někde v minulosti... :-)) Budu muset začít řešit nové PC...

pampaliny | 9. září 2008 | 12:48 |

to Anonymni: to bude tim, ze je to video jen z bety ktera slouzila na predvadeni na vystavach. Finalni verze obsahuje animovane pasazery na zastavkach (o soupravach zatim nevim).
to Vince Black: v dnesni dobe je ta sestava 3Ghz uplne bezna. Navic pokud mas CoreDuo tak je to zase o necem jinem. Jinak se divim ze se podivujes nad 3Ghz, ale o grafice GeForce 8600 nebo ATi ji podobne.

Anonymní | 9. září 2008 | 12:35 |

Koukal jsem na to video, co je ke stažení na http://www.world-of-subways.com/index.php?id=196&L=1. Tam jsou také postavy cestujících statické a souprava jezdí prázdná...

Vince Black | 9. září 2008 | 12:23 |

Hm, každý tu píše jak se těší... Asi mají všichni pisatelé nadupaný PC nebo nečetli ty minimální požadavky - Pentium IV 3,0 Ghz, 2 GB RAM. Byť ty 2 MB RAMky mám, tak procesor je jen "ubohých" 1,8 GHz. Takže pro mě je tahle hra mimo, na ořezanou grafiku ji hrát nehodlám a na PC s výbavou á la NASA nemám :-)). Škoda, docela jsem se těšil...

leonell | 9. září 2008 | 12:09 |

Přátelé, já napsal "kdy uvidime dobry vlakovy simulator".
Nenapsal jsem, že stávající RS je dobrý vlakový simulátor.

Potřebovali bychom něco, co spojí grafiku RS s hratelností TRS a realitou MSTS (a ještě něco málo přidá) :-)

pampaliny | 9. září 2008 | 11:53 |

Navic v RS neexistuje opotrebeni soupravy, brzdy, motor, cistota. Co si pamatuju addon od TML Studia pro MSTS tak se tam soupravy i spinily a bylo dobre je jednou za cas oplachnout vodou. Dochazelo i k opotrebeni brzd nebo motoru. Dokonce v RS neexistuje ani nejaka hra svetel, do ted nefunguji svetla na loko apod...

Josef72 | 9. září 2008 | 11:43 |

Ano, Rail Simulator by to podle mne na podobné nebo skoro podobné úrovni zvládl také, ale zase mě tam iritujou ty zvuky. Něco jako zvuk výhybek tam neexistuje, vlak se pohybuje na nějakém vzduchovém polštáři.

Leonell | 9. září 2008 | 09:43 |

Pampaliny, Draco: jenze prave absence editoru je to, co nektere mistni nadsence (treba mne) odradi od koupe. Radsi graficky horsi prazske metro nez newyorkske s jiskrenim na dratech.
Je to samozrejme muj nazor, ale nemyslim, ze by byl ojedinely.
Navic si nemyslim, ze grafika je o tolik lepsi nez v RS a tak je jen otazkou casu, kdy uvidime dobry vlakovy simulator s editorem a vybornou grafikou.

pampaliny | 8. září 2008 | 22:19 |

to Josef72: editor ke hre prilozen neni z jednoho prosteho duvodu, autori zadny editor nemaji a ke stavbe pouzivaji 3D modelovaci program. Jinak si myslim ze editor neni potreba pokud bude kazdy prujezd trati zcela ojedinely a nic se neopakujici. Na tohle zrejme tihle hosi sazeji.

Pernik | 8. září 2008 | 22:18 |

pampaliny: NFS je arkáda, o tom žádná. Já hrál naposledy NHF Porshe a tam to ještě šlo. Jsou to závody, ale levely jsou taky pevně daný.. Co se týká 3D maxu jako editoru, tak i to umím představit, akorát ty lokace jsou kapku rozsáhlé.. Když chceš napsat hru, tak to dneska se znalostí Maxka, jakožto zdroje modelů, jazyka C++ a vhodného enginu (např. Ogre, Irrlicht) není problém. A jde to i bez Maxka a céčka (Blender + phyton), ale to mi moc k srdci nepřirostlo.

Josef72 | 8. září 2008 | 22:14 |

Viděl bych to tak, že co trať, to stejná cena. Editor tam zcela určitě není, prolejzal jsem stránky a nikde ani zmíňka.

pampaliny | 8. září 2008 | 21:34 |

to Pernik: ja osobne si nedovedu predstavit k teto hre editor. Jak uz sami autori rekli, editor je vlastne 3D studio max. Jen si nedovedu predstavit jak ty stavís v 3D Maxku dlouhou trat s tolika detaily. Kdyz koukam na nasi komunitu tak jsme radi kdyz da nekdo do obehu model natoz tak celou trat. Jinak v te hre neni nic dane, nic nascriptovane efekty prijdou jak prijdou a pri druhem prujezdu nebudou stejne. Stejne se tak muze i nahodne neco stat ale pri novem projeti trase ve stejne misi uz se to nestane apod... Ja si od tohoto simulatoru slibuju hodne a jsem rad, ze v mezi pauze bude znovu berlin. Uz jej maji cely hotov z MSTS, urcite dodelaji par detailu a muzou se pustit do Londyna. Krom toho s NFS bych to nesrovnaval, protoze NFS je uboha arkada, ktera ma k simulatoru opravdu daleko a tohle by mel byt simulator. Sam jsem akorat zvedav zda jadro hry zustane cele a z internetu si budeme moci dokupovat za levnejsi cenu nove trate nebo zda bude kazda trat vychazet jako nova hra.

Pernik | 8. září 2008 | 21:26 |

Draco: Neznám metro ani jeho trasy, ale nepřítomnost editoru už cosi naznačuje. Je to jako NFS, pevně dané tratě, proto tam můžou být i efekty jako jiskření drátů. Jak by jsi chtěl tohle udělat třeba v TRS? Jádro má každou trať přečtenou jako ty jídelní lístek ve svý oblíbený hospodě a tak si s ní může dokonale hrát. Neříkám, že je to špatně... A co má znamenat otázka "A podle tebe mají fírové NFS?"?

Draco | 8. září 2008 | 18:53 |

Pernik: Tak to je dost blbá doměnka. Už vidim jak z Národní Třídy na Můstek jedeš přes Staroměstské Náměstí. Prostě metro je metro a jen tak se potulovat s vlakem po krajně nejde. A podle tebe mají fírové NFS?

CybGate | 8. září 2008 | 09:35 |

A proč ne? :)
Jako stavitel nejsem moc nadšený z FreeCam, v MSTS je to akorát od vlaku, RS je už moc daleko. Stačí pohled ze stanoviště, sledování soupravy a nějaké obletování kolem. Úplná volnost je dost špatná, zbytečně se staví i to co by se nemuselo.
Důležité je na simulaci okolí hlavně světlo a stíny. Ostatní je tak nějak k tomu. Dobré zvuky patří dnes už ke standardu.

Pernik | 8. září 2008 | 00:48 |

Nj, ale vypadá to jako hra alá NFS. Prostě pevně daný "Levely" a to se to pak hraje s detailama.. Je to jen moje domněnka, ale něco mi říká, že nejsem daleko od pravdy.

CybGate | 7. září 2008 | 16:45 |

A taky stínování pomocí bump mapování. TRSko pořád neumí světla. :(
Mě na tom fascinují ty detaily, kolik tam mají "odpadu" kolem trati apod., různé ptákovinky.

Josef72 | 7. září 2008 | 16:41 |

Zatím suverénně nejhezčí, co jsem ve spojitosti s "kolejemi" viděl. Bude tohle umět někdy Trainz ? Trainz 2015 ? To jak tam prakticky každý objekt háže stín tomu dodává ten správný "šmrnc". Vypadá to prostě skvěle.

CybGate | 7. září 2008 | 11:17 |

A kde jsou grafity? Včera zrovna v TV bylo New-York metro a bylo to festovně pomalované. :)