TS 2009 skoro venku, SP1 v přípravě

A už je známo oficiální datum vydání Trainz Simulatoru 2009. Před vydáním bude ještě RC verze a potom už jen 26. listopadu uveřejněna finální verze k downloadu. DVD verze bude samozřejmě později, protože gold verze se musí nejdříve na DVD dostat. V přípravě už je samozřejmě i první Service pack, který by měl opravit spoustu dalších chyb, na které už autoři momentálně nemají čas (vydání by se tak oddálilo). Nevím zda je to krok správným směrem, ale zase chápu Auran, že se chcou na trh dostat dříve než Train Simulator 2. Kuju se taktéž snažilo se svým Rail Simulatorem a dopadlo to tak, že i po více jak roce mám pocit že jsme stále součástí placeného beta testu a finální verze zatím nikde.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [11]

Josef | | 30. října 2009 | 11:21 |

Kde ztáhnu mapu to tý hry Trainz Simulator 2009. a ztáhně te si tu hru na Uloz.to.cz

Leonell | 27. listopadu 2008 | 12:25 |

Trainz Simulator 2009 World Builder Edition uvolněno a možno objednat za $29.99 na http://www.trs2009.com , platba VISA, MC či PayPal.

CybGate | 21. listopadu 2008 | 14:38 |

Je to smutný, ale je to tak, GMAX vychází z 3DSMAX 4, co vím, a má problém s bump mapama, nebo spíš ten export je nedokonalej. Chtělo by to nový GMAX s jádrem 8 nebo 9 a byl by klid na práci.
Blender má specifické ovládání, ale jinak se s ním pracuje pěkně, ve spojení s dalšími nástroji umí fotorealistický rendering a zadarmo. :)
Kdyby do všeho nekafrali kravaťáci, tak se vývoj pohne hodně dopředu. Jenže to jaksi není podle jejich vize. Plebsu se musí vše dávat pomalu a po malých dávkách = víc peněz, však oni to zase koupí, nebo ne? :) RS je toho zářným příkladem...

Pernik | 21. listopadu 2008 | 13:33 |

Co se tyka Blenderu, tak je to super program. S Maxkem se v pohode vyrovna a je zadarmo. Jen ja jsem porad v Maxku, bo jsem na nej zvykly, ale co se tyka ohlasů, tak Blendr Maxko v pohodě (a plnohodnotně) nahradí.

Leonell | 21. listopadu 2008 | 12:05 |

Já chci zkusit 3DCanvas (ten už stejně mám) a udělat vodní stojan se skutečnou funkcí (aby to lokomotivě opravdu dalo vodu, o animace mi nejde). Koukal jsem že existuje jeden na trainz.cz ale bez funkce a další snad má Draco ale ten na základě nějakých politických tahanic nechce uvolnit (TRS se zřejmě nakazilo od RS).

CybGate | 21. listopadu 2008 | 11:34 |

Co se týká Blenderu, tak jsem byl mezi prvníma co tam hulákali ať udělají přímou podporu. Oni vymysleli nějaký textový můstek . importer a exporter mezi TRS a ostatním světem a pak pluginy do 3DSMAXe. :/
Není s nima k hnutí, asi mají smlouvu s Autodeskem či co... ;)
Tak se tam, pár dobráků snaží něco napsat, ale nevím jak jsou daleko, Blender pravděpodobně podporuje vše co je potřeba. Jen tem přímý export není.

Leonell | 21. listopadu 2008 | 10:54 |

Blender mám pod Linuxem, ale akorát jsem v něm zkoušel nějaké 3D objekty na mobily. Vyšla k němu i knížka v češtině. Blender jako takový bude myslím v pohodě ale problém bude s dostupností a kvalitou exportérů.

Josef72 | 21. listopadu 2008 | 10:07 |

GMAX co vím neumí pracovat s materiály, tedy se stínovači apod., znám jen teoreticky z knížky. Jinak se na TrainzDev někdy zmiňuje "Blender", chystám se to trochu prozkoumat, české stránky k tomuto programu existují. Ale jsou to jen moje prvotní informace.

Leonell | 21. listopadu 2008 | 09:31 |

CybGate: mluvíš mi z duše, taky ten postup nechápu. Kuju nejprve koketovalo s 3DCanvas, že by to dodávali s RS ale nějak se nedohodli, k FSX Deluxe dodávají (pokud jsem si všimnul, já používám 3DC) standardně přímo s instalací GMAX.

CybGate | 20. listopadu 2008 | 22:08 |

nástroj je jasný - 3DSMAX...
Nové pluginy jsou k dispozici dlouho. Dále na foru trainzdev jsou už nějaké postupy, a budou jen tam, dle vyjádření.
Jen nevím kdo si z normální smrtelníků může dovolit legální 3DSMAXe za ty prachy. :(

Josef72 | 20. listopadu 2008 | 21:56 |

Jako hlavní důvod bych viděl blížící se vánoce. Ale to vcelku chápu. Osobně jsem trochu rozpolcen. Skvělá je 5m mřížka, vyšší detaily plus x dalších věcí, ale taky podivnosti kolem alfatextur ... Jsem docela zvědavý, jaké budou ohlasy a hlavně nástroje a návody (hlavně návody) na využití nového potenciálů při vytváření nových modelů a objektů. Hlavně s jakými novými (jestli vůbec) objekty přijde ve finální verzi Auran.