Copak RSDL kutí ?

Po tom co Microsoft zrušil znovu jejich téměř dokončený Train Simulator 2 Kuju vydalo prohlášení, že za během následujících 8mi týdnů zveřejní několik zajímavostí. Zatím se tak nestalo. Mají na to ještě pořád 14 dní. V měsíci březnu se totiž dělá finanční analýza a podle toho se uvidí co bude s Rail Simulatorem dál. Určitě většina komunity na onen den D čeká s tím, že by Kuju mohlo oznámit pokračování Rail Simulatoru. Jiní možná očekávají alespoň opravný Mk3 patch. Co opravdu přijde je ve hvězdách, ale já osobně bych se přikláněl k první variantě, protože RSDL zatím o Mk3 updatu moc nemluví. Nechme se překvapit, 14 dní uteče jako voda.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [5]

CybGate | 14. března 2009 | 11:07 |

Možná, že bych tomu dal ještě šanci? :)
Protože v TS09 jsem našel několik zásadních bugů, které mi dokonce shazují hru při stavbě trati. :(
Napíšu to sem, i když se to přímo netýká RS.

Zápory současného buildu TS09:
- dlouhý start, čeká se na nějaké internetové cosi a pak se validuje databáze objektů (není to tak ale vždy)
- některé napozicované objekty na výšku, nedrží výšku a většinou skončí v podzemí, ale rovněž ne vždy
- při stavbě angličana a umísťování přestavníků, mí to spolehlivě spadne, musím to vždy po nastavení jednoho přestavníku ukončit v mapě a znovu do mapy. :(
- Kompatibilní verzus nativní mód - v kompatibilním se zdá být OK, ale v nativním "zmizí" z mapy všechny Alpha textury nebo mají kolem sebe průhledné světlo zalamujicí boxy... :)
- ještě jedna věc, úprava terénu, blbě nastavená citlivost na drobné ruční úpravy, nutno vyzkoušet, bolí z toho ruce ;)
- nové koleje, co jsou v základu se mi jeví jako hnusné, nevím proč ale raději mám ty od HP.

Klady:
- po delším zkoumání, se zdá, že "nová" AI je fakt o něco lepší
- mnohem vyšší FPS a to bez debat neškube se mi to
- LOD Whow... :)
- zvládá opravdu složitější objekty
- pár dalších drobností, ale není to tak markantní

Josef72 | 14. března 2009 | 09:30 |

Ještě se mi vybavila zmíňka některého z adminů na fóru oficiálních stránek Rail Simulátoru. Jak jsem to pochopil z překladače do češtiny, tak jedním z hlavním cílů je, aby uměla hra pracovat s vysokopolygonovými objekty, stejně jako s vysokým rozlišením detailů. Četl jsem to asi před 3 měsíci, ne-li víc. Ale není to samozřejmě nic oficiálního.

Josef72 | 14. března 2009 | 09:22 |

Hrabu se v té hře asi 3 měsíce a změnil jsem svůj skeptický názor ke hře. Doufám, že to nějak bude dál pokračovat, protože než by se takhle daleko dostal nějaký další vývojce , tak to potrvá x let. A Rail má rozhodně dobrej potenciál, ale pořád tak nějak schovanej.

pampaliny | 13. března 2009 | 09:21 |

to Boldricus: kdyz si lidi dokazou kupovat aktualizovane soupisky v jejich NHL (taky uz nejaky ten rok nic noveho) tak by dokazali zaplatit i za patch s nazvem Rail Simulator 2 :)

Boldricus | 13. března 2009 | 08:10 |

Obávám se, že vzhledem k tomu kdo RS vydává (EA - specialista na série), dá se s jistotou očekávat pokračování. Přecijenom placený patch Mk3 by si asi nikdo nekoupil, že?