Obsah pro RS 2 a datum vydání

Už je tomu pár dní co se změnil tým RSDL na tým Railsimulator.com. Ale o název studia až tolik nejde. Railsimulator.com teď oznámil první informace, co najdeme v jejich Rail Simulatoru 2 s podtitulem RailWorks. RailWorks by měl přinést nejrealističtěji vypadající modely i chování vlaku. Hráči budou mít možnost řídit moderní i historické vlaky. Nebude chybět možnost editoru na vybudování nové tratě a možnost downloadu addonů z internetu. Tak nějak mi to připomíná skoro ohlášení prvního dílu.
Hra bude dále obsahovat 3 nereálné tratě zapadající do USA, Evropy a UK. Samozřejmostí jsou i tratě z prvního dílu takže celkem bude 8 tratí. Autoři slibují i 13 lokomotiv, přes 50 scénářů, velikou realističnost (technickou i visuální), nové nástroje pro modifikování chování a ovládání vlaku, rychlé updatování a hlavně kompatibilitu s prvním dílem.
Co mě celkem dostalo je i samotná cena 40 liber což se rovná opět minimálně 1200 Kč. Majitelé prvního dílu budou mít samozřejmě stále slevu. O tom jakou slevu zatím mlčí, ale možná by se potom vyplatilo zakoupit první díl za 399 Kč a stáhnout upgrade než kupovat celý druhý díl. Ale otázkou je samozřejmě konečná cena. Datum vydání je stanoveno na 12. června.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [18]

Leonell | 26. dubna 2009 | 23:12 |

Ty lokomotivy byly ke stažení, ale je verze pro TRS2006. Verze pro TC3 byla jen v TC3. Dnešní stav nevím, přeci jenom TC3 je asi mrtvé, i když tenkrát to Britové preferovali i před novým TS09.

CybGate | 26. dubna 2009 | 22:34 |

A ty lokomotivy z TC3 nejsou na Auran Download Station?
KUID mají jaký? Třeba by se dalo najít a prozkoumat... :)

Leonell | 26. dubna 2009 | 22:17 |

Cybgate: on v TS09 ten engine je ale nejsou tam lokomotivy co by ho používali (možná jedna abych nekecal). Když koukneš na trainz.cz tak tam do fóra (nějakého vývojáře) jsem posílal komentovaný obsah jak nastavit engine "ponovu". Já se mezi svátky tenkrát pokoušel o přeprogramování jedné české ale s mými nulovými zkušenostmi to dopadlo špatně. Ony ale i ty v TC3 se mi moc nezdály. Tuším měly nějak zjednodušené napouštění vody (oproti RS), nefungovalo odvodňování válců, spotřeba byla divná, a tak. Ale nechci tady moc kecat, už si to nepamatuju.

CybGate | 26. dubna 2009 | 20:35 |

to Leonell: S tou párou je to fakt divný, měl jsem za to, že je to 100% nástupce, a něco navíc. TC3 nemám, tak nemůžu srovnávat. Tohle je docela podraz. :/

Leonell | 26. dubna 2009 | 20:12 |

Já se nehádám :). Screeny moc pěkný a jako simulátor modelového kolejiště je TRS ideální. Nicméně o vánocích jsem koupil TS09 v očekávání že "improved steam engine" přinese co nejreálnější ovládání parní lokomotivy. To se nekonalo protože tam nebyly dokonce ani lokomotivy z TC3. Řekl jsem si, že si nebudu kazit vánoce a pořídil ještě TC3. Tam už bylo vidět, že byla aspoň snaha (která se do nové verze zřejmě nepromítla). Pídil jsem se co ostatní a dozvěděl se, že je to simulátor modelového kolejiště a co bych vlastně nechtěl - tím jsem s TRS skončil.
Takže toužím (aspoň) po realitě MSTS v grafice a s editorem od RS.

CybGate | 26. dubna 2009 | 19:36 |

Už se zase hádáte? :)
RS... Je to hodně komplikovaný pro stavbu a vývoj objektů, to bez debat. Pokud to člověk zvládne, tak výsledek stojí za to.
TRS/TS je dobrý na hraní, a já si rád hraji. :) Stačilo by mi, kdybych to mohl napojit na Digital Lenz a ovládat tím skutečné kolejiště, pak zažiju nirvánu... ;)
Hraní aneb TS09 žije.
http://www.cybgate.cz/ galerie_obsah.php?GID=56

Leonell | 26. dubna 2009 | 19:10 |

MSTS je bez vývoje (starý engine jak z hlediska grafiky tak využití výkonu dnešního hardware) a TRS je simulátor modolové železnice. Jediná šance bylo MSTS2 a ten dopadl jak dopadl.

icetiger | 26. dubna 2009 | 18:01 |

no, to je sice pravda, ale RS komunita začala stavět objekty, pak byl na několik měsíců klid, a teď zas začli stavět, ale problém je ten, že RS přišel pozdě na trh, pozici mají vybudovanou MSTS a T(R)S

pampaliny | 26. dubna 2009 | 17:05 |

to icetiger: a kolik bylo ceskych objektu kdyz vyslo MSTS ? Hra je venku teprve rok a pul coz neni zrovna dlouha doba a tak nejak vypadalo i MSTS.

icetiger | 26. dubna 2009 | 16:33 |

Leonell: já nemluvím o editoru RS, já mluvím o tom, že se mi prostě hra absolutně vůbec nelíbí, že platit nehoráznou sumu za ne zrovna dobrou hru se mi fakt nechce

pampaliny: jasně, beru, že to je chyba s velkým CH, ale to neovlivním, mě štve i v RS grafické ztvárnění všeho možného co se netýká kolejí a loko ... a z hlediská objektů pro RS, no - kolik jich je z CZ produkce a jak dlouho už je RS na trhu ...

pampaliny | 26. dubna 2009 | 11:17 |

to icetiger: to ze projedes nejakym sloupem to je fatalni chyba ? No tak hold to stavitelum ujelo a postavili sloup trosku jinde nez meli. Za fatalni chybu treba povazuji v Trainz (a to uz je nekolik let) snezeni, dest v tunelu (obcas i v kabine).

Josef72 | 26. dubna 2009 | 11:03 |

Mastím do přírody. Ale ještě k editoru. V Rail Simulátoru je editor ke stavbě tratě dostačující, ale třeba práce s křivkami na nerovném terénu, to je pro mě zatím horor.Ale na druhou stranu. Pro samotnou úpravu terénu (nerovnosti) má Rail Simulátor lepší nástroje než Trainz. V Rail Simulátoru mi ale zase třeba chybí možnost třídit si objekty do kategorií. Všechno je na jedné hromadě.

Josef72 | 26. dubna 2009 | 10:58 |

V Rail Simulátoru lze určitě dosáhnout stejné reálnosti jako v MSTS. Editor je asi lepší v Trainz, ale zase je Trainz graficky za Rail Simulátorem, tam je prostě rozdíl 5ti let. Ale jinak je politika lidí, co tuto hru prezentují pro mě nepochopitelná.

Leonell | 26. dubna 2009 | 10:54 |

Icetiger: můžeš mi vypsat v čem konkrétně je editor RS horší než TRS ?

icetiger | 26. dubna 2009 | 10:15 |

na svém PC jsem měl původní RS instalovaný cca 1 den, pak šel rychle na odinstal, upřímně - z hlediska tvorby (v editoru) je nej TRS a TS, z hlediska reálnosti MSTS, takže asi tak, podle mě RS je pouze na to, vytáhnout z lidi prachy, nic jiného, kvalitativně to bylo a je hrůza, dodnes vidím, jak jedu s vlakem a přes kabinu mi jde sloup TV, ať se nikdo na mě nezlobí, ale toto jsou fatální chyby, které se mají vyřešit testy. Osobně strašně se mi teďka líbí politika Auranu - než vyšlo TS, tak bylo X testů mezi uživateli, ve kterých se ty nejzásadnější chyby projevily a ostranily, ale todle se u RS asi nestane ...

Leonell | 26. dubna 2009 | 08:45 |

Uvidíme. Včera jsem při projížďce na kole pozoroval z dálky spádoviště a okamžitě se mi vybavil RailSimulátor a jeho vagón "přišpendlený" na spádu :) Obávám se, že toto jsou tak zásadní věci (napsal bych "chyby" ale oni to považovali za přednost) že pochybuji že by to změnili.

Josef72 | 25. dubna 2009 | 19:55 |

Jejich poslední článek prakticky nemá žádnou informační hodnotu. Skutečně slibují zatím něco, co je obsaženo v prvním díle. Nechápu, proč tam píší, že budeme moci jezdit i v historických tratích, když už v nich jezdíme. Ten poslední příspěvek mě spíše odrazuje, než aby zvýšil očekávání. O nápravě nedostatků z prvního dílu ani slovo. Divné.

Lee | 25. dubna 2009 | 18:30 |

No mluví o tom jako by to mělo trhat rekordy v prodeji. Už to samo o sobě to ve mně budí pochyby.