TSW 2 - originál soubory v UE4 editoru

Není to tak dávno co jsem zde zveřejnil screen z UE4 editoru, kde jsem měl obsah Tram Simulátoru. Cílem bylo otevřít mapu což se mi zatím nepovedlo. Na druhou stranu se mi povedlo něco zajímavějšího :) Dostal jsem originální TSW 2 soubory do UE4 editoru a některé můžu přímo editovat. Konkrétně třeba jízdní řády (již nemusím dělat dlouhé rekonstrukce abych něco opravil, ale prostě to opravím přímo v originálním souboru), formace a další konfigurační soubory. Ještě to všechno není 100%, bojuji i s modely a zvuky, které se mi zatím nedaří zobrazit i když soubory jako takové v editoru vidím. Opět o něco blíže k editaci :)

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [2]

Monder | 9. ledna 2021 | 19:11 |

Trochu mimo téma, ale bylo by možné nějak vypínat a zapínat používání custom liveries (všech, i u AI) bez jejich mazání? Hra lze prý relativně snadno rozjet na DX12, ale právě liveries prý pak působí crashe.

Highlander | 9. ledna 2021 | 17:42 |

Zní to zajímavě, ale domnívám se, že než tohle bude dotaženo do použitelného konce, bude na trhu v nabídce žel. simulátorů k dispozici něco přijatelnějšího (a přístupnějšího) než TSW-n.
Mít možnost načíst mapu z TSW do UE4 (či vytvořit vlastní), a potom ji úspěšně zakomponovat zpět do hry, tak zůstane nejspíš ve sféře snů.
Tím nechci nijak shazovat snahy o jakoukoliv editaci TSW. Naopak, velmi tomu fandím.