TSW 2 - originál soubory v UE4 editoru

Není to tak dávno co jsem zde zveřejnil screen z UE4 editoru, kde jsem měl obsah Tram Simulátoru. Cílem bylo otevřít mapu což se mi zatím nepovedlo. Na druhou stranu se mi povedlo něco zajímavějšího :) Dostal jsem originální TSW 2 soubory do UE4 editoru a některé můžu přímo editovat. Konkrétně třeba jízdní řády (již nemusím dělat dlouhé rekonstrukce abych něco opravil, ale prostě to opravím přímo v originálním souboru), formace a další konfigurační soubory. Ještě to všechno není 100%, bojuji i s modely a zvuky, které se mi zatím nedaří zobrazit i když soubory jako takové v editoru vidím. Opět o něco blíže k editaci :)

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [3]

Dan | | 17. března 2021 | 00:27 |

How did you do this Ive been driving myself bad trying to get files to load in UE4 for weeks now would love to edit the timetables but just struggling to get it to show up what did you do?

Monder | 9. ledna 2021 | 19:11 |

Trochu mimo téma, ale bylo by možné nějak vypínat a zapínat používání custom liveries (všech, i u AI) bez jejich mazání? Hra lze prý relativně snadno rozjet na DX12, ale právě liveries prý pak působí crashe.

Highlander | 9. ledna 2021 | 17:42 |

Zní to zajímavě, ale domnívám se, že než tohle bude dotaženo do použitelného konce, bude na trhu v nabídce žel. simulátorů k dispozici něco přijatelnějšího (a přístupnějšího) než TSW-n.
Mít možnost načíst mapu z TSW do UE4 (či vytvořit vlastní), a potom ji úspěšně zakomponovat zpět do hry, tak zůstane nejspíš ve sféře snů.
Tím nechci nijak shazovat snahy o jakoukoliv editaci TSW. Naopak, velmi tomu fandím.