TSW 2 - věci v UE4 část 2 :)

Není to tak dávno, kdy jsem Vás informoval o průlomu s UE4 a TSW 2. Pokud jste tuto novinku promeškali, potom zopakuji, že se mi povedlo dostat do UE4 originální soubory z TSW 2. Mé snažení samozřejmě dále pokračuje a tak bych se chtěl dnes podělit o své další úspěchy.
Jedním z úspěchů je možnost otevření a editace originálních TSW 2 souborů jako jsou formace, RVD, RVN, informace o trati, atd... Co mě osobně nejvíce potěšilo je možnost editace již existujících jízdních řádů, protože třeba tahle funkce by nebyla možná s editorem od DTG :)
Dalším krokem mělo být použití a editace modelů. První bod se mi povedlo vyřešit, ale u druhého jsem zatím na mrtvém bodě :) K editaci modelů patřily i textury, které jsou na tom podobně. Pojďme to trochu rozvést... při importu nové textury do UE4 editoru je možné danou texturu potom klasicky otevřít a zobrazit ji. No a zde jsem právě na mrtvém bodě, protože sice originální texturu vidím, ale nedokáži ji otevřít. Pokud položím otexturovaný model tak opět texturu vidím. Je mi jasné, že v oteření textury i modelu mi schází jen nějaká drobnost - může to být modifikovaná hlavička souboru a nebo nějaký chybějící plugin. Ostatně jsem si všiml, že DTG používá nějaký jejich vlastní DTGShader plugin... zde mi právě třeba materiály taktéž házely chybu a to může být problém i u modelů, protože právě materiál je hlavní vrstva textury (materiál je vlastně nastavení pro danou texturu, která se vkládá do materiálu).
V současné době se věnuju zejména rekonstrukci kolejí... i tento systém je vělice zajímavý a pokud se mi jej povede rozluštit, tak budeme zase blíže k tvorbě tratí. I zde platí, že kompletni mapa se mi zatím nepovedla otevřít (může být opět problém se shadery, protože na mapě je spousta různých materiálů).

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [0]

Diskuse k tomuto článku nebyla započata.