Oficiálně potvrzen předběžný přístup

Na steam stránce SimRailu je aktualizované info ohledně vydání. Datum vydání tedy zůstává na 13. ledna, ale změnil se stav a místo finální verze dostaneme zatím předběžný přístup. Za mě to není na škodu, protože se playtest pročistí od hráčů, kteří nemají zájem za hru zaplatit a multiplayer využívali třeba jen ke trolení a blokování tratě. Jinak s nákupem předběžného přístupu nemusíte spěchat, protože hra se po opuštění tohoto přístupu bude pořád prodávat za stejnou cenu. No a proč vlastně předběžný přístup ? Jak jsem již podotkl včera, autoři chtějí hru pořádně doladit, přidat další potřebné věci do jádra a tím z toho udělat jeden z nejlepších simulátorů na kterém díky předběžnému přístupu bude spolupracovat i komunita (alespoň co se různých připomínek týče).
A co vlastně zatím v předběžném přístupu dostaneme ? Podle všeho kompletní mapu (Katowice - Sędziszów a Katowice - Warszawa), singlplayer, multiplayer, režim dispečera či strojvedoucího, atd... No a vozový park bude obsahovat EU07, ET25 Dragon, E186 Traxx, ED250 Pendolino EMU, EN76/EN96 Elf EMU a 4 typy osobních vozů a nákladní vozy. Kromě všeho i dynamické počasí či realistickou fyziku.
Aby toho nebylo málo, zde je i todo list co ještě schází a bude v plné verzi:
- parní lokomotivy
- podpora různých herních ovladačů
- Posunovací mise
- Zimní počasí
- Přidání více signal boxů pro hráče

V předběžném přístupu by měla hra zůstat cca 3 - 6 měsíců, tedy hlavně podle toho jak dobře jim půjde optimalizace a veškerá oprava připomínek.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [5]

pampaliny | 8. ledna 2023 | 17:38 |

to Hater_cz: hra běží na Unity enginu, konkrétně na verzi 2021. Co se týče editorů, po finálním vydání hry (což bude za cca 3 - 6 měsíců) se začne s distribucí editorů. Mají být 3 a vyjdou průběžně během jednoho roku (tak nějak to bylo prezentováno ve streamu). První by měl být editor scénářů, potom editor loko a vagónů no a ve finále i editor tratí. Vzhledem k tomu, že menu hry obsahuje položku editor, tak hádám, že minimálně editor scénářů bude ingame (on by i ten lehce editovatelný formát scénářů - xml a json - tomu odpovídal).

Hater_cz | 8. ledna 2023 | 03:44 |

Jinak, ví se něco více o editoru? Kdysi jsem dělal extrémně detailní mapy pro Trainz. Jednu jsem asi špatně zálohoval a nejde načíst (zrovna ta nejlepší), a ta první (méně kvalitní), zase chybí koleje a mnoho objektů a textur, tak jsem se rozhodl, že chci začít znova u něčeho jiného.

Hater_cz | 8. ledna 2023 | 03:38 |

Ok, beru to v úvahu a počítám se zlepšením během budoucího vývoje hry. A jsem potěšen informací SpeedTree, díky za to. :-) Jinak, možná je to i monitorem, neboť jsem měl před tím IPS, teď mám po letech bohužel VA, protože jiná technologie u velikých monitorů není. Ty barvy jsou poněkud horší a výraznější. Nicméně, trochu mi to připomíná The Crew 2, kde je malé zastoupení odstínů - takže les má jednotnou zelenou i s trávou. SimRail na tom není ale tak zle. Neumím to vysvětlit, ale ty stromy udělají hodně. Do porovnání, taková Forza Horizon 4/5 má menší saturaci barev, vypadá decentněji. Ale jak říkám, to mi nezabrání si hru užít. Jinak, na jakém enginu hra jede? Jen tak pro zajímavost. :-)

pampaliny | 7. ledna 2023 | 12:49 |

to Hater_cz: playtest je rozdílný od verze, která bude vydána 13.1.. Stromy v této verzi budou používat technologii SpeedTree, takže by měly být minimálně na úrovni TSW. Osobně mi nepřipadá, že je grafika přesaturovaná, pokud ti svítí hodně slunce do očí při jízdě vlakem, tak soupravy mají většinou stínítka, které je dobré používat a hned se to graficky zlepší :) Jsou hry, kde je to pouze dekorace a pak jsou hry, kde ty stínítka opravdu plní svou funkci :)

Hater_cz | 7. ledna 2023 | 03:12 |

Z testování jsem nadšený, bavil jsem se a držím jim palce. Navíc se těším na editor, konečně po letech zase vytvořím nějakou detailní mapu... nicméně, grafická stránka věci je hrozná. U TSW mě sere, že okolí map postrádá detaily, extrémně malou rozmanitost textur a ledabyle položené objekty. U Simrailu zase vidím pořád to stejné. Pořád stejné nízké stromy/keře, pořád stejné stromy, nízké vykreslování trávníku, grafika je hrozně přesaturovaná. Samozřejmě si hru hned pořídím, ale doufám, že tyto věci jednou opraví a vylepší a mapy nebudou vypadat tak hrozně mrtvě a nedetailně jak u TSW série.