Taky by jste chtěli mít pro jeden model hned několik skinů bez možnosti mít v adresáři spoustu modelů ? Potom mám tady pro Vás řešení jak na to:
1. Jak mít v jené složce více variant lokomotiv: (př. pro 742)
1. zkopírovat 742.s,742.sd a 742.eng a přejmenovat je na 742_1, s,sd,eng
2. otevřít (ve Wordpadu) soubor 742_1.sd a změnit název modelu lokomotivy na 742_1.s
3. otevřít (ve Wordpadu) soubor 742_1.eng a změnit:
- název modelu lokomotivy na 742_1.s
- všude, kde je 742 (je to tam 3x), přepsat na 742_1
- na konci souboru - před popisem lokomotivy - změnit "Name:"742" " na libovolný jiný název (např. "742 skin 1")
4. zkopírovat do složky textury skinu (přejmenované)
5. otevřít do textové verze zkonvertovaný (návod je na trainsimu) 742_1.s soubor, najít seznam s názvy textur a změnit názvy původních textur na názvy textur skinu.
6. zkonvertovat 742_1.s zpět do binární verze (šetří místo)
7. vytvořit sestavu s novou lokomotivou (Diesel L.../742 skin 1) v Consist editoru.
2. Jak upravit .s tak, aby se textury při pohledu z dálky nerozmazávaly:
1. zkonvertovat .s do textové verze
2. otevřít .s ve Wordpadu a najít položku textures (pod názvy textur, nejrychleji pomocí funkce najít)
3. Další řádky upravit takto:
textures ( 1
texture ( 0 0 0 ff000000 )
na
textures ( 1
texture ( 0 0 -3 ff000000 )
přičemž poslední číslo je od 0 do -3 a určuje míru rozmazání textur; hodnota -3 je u default modelů MSTS (Acela apod.)
Podle tutorialu z www.christrains.com (zkráceno, přeloženo do češtiny)