|
|
|
Po včerejší modifikaci Caltrain jsem dostal další prosbu o vytvoření modifikace s Amlfeet vozy. Vzhledem k tomu, že předchozí verze měla pouze jeden servis tak se další modifikace určitě hodí. Díky ní má tento mód již 3 možnosti hraní, které mnozí využijí. Na trati se dokonce s jednou soupravou potkáte. Přídavek do tohoto módu obsahuje 40 vozů. Pokud nechcete mít tak dlouhou soupravu tak ji jednoduše na začátku hry rozpojte a pokračujte jen s tím co chcete. Zastávky na trati HH nejsou nějak vyznačené, ale věřím že je poznáte. Jinak při zvolení daného scénáře se nemůžete řídit pokyny, které jsou nascriptované, ale hrejte si dle Vašeho uvážení :) Autor: pampaliny Celý článek » | download [4.7 KB] | Diskuse k článku [0 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Spousta hráčů brečí, že na první trati, která byla součástí TSW nejezdí žádný osobní vlak. Stanice jsou tak na této trati pouze na okrasu. Připravil jsem tedy Caltrain verzi pro HH. Jedná se o první pokusnou verzi (souprava projede celou mapu), která má jednu vadu na kráse. Počet vozů je totiž 50. Do budoucna plánuji vydat novou verzi, která nebude tak dlouhá. Tohle berte tedy jako testovací pokus, který jsem nechtěl původně vypustit, ale byl jsem přemluven :) Pokud tedy vlastníte trať San Fran San Jose, potom si tuto modifikaci můžete vyzkoušet. Autor: pampaliny Celý článek » | download [4 KB] | Diskuse k článku [1 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
TSW - AI bez fyzikyNení to tajemstvím, že AI jak v TS tak v TSW funguje jinak než běžný hráč. AI dokáže akcelerovat se soupravou tak nějak magicky :) Jenže v TSW je AI ještě dál. Pokusil jsem se totiž dostat elektrifikovanou US loko na UK trať. Očekával jsem tak nějak, že to moc nepojede, ale AI mě překvapila a se soupravou normálně odjela. Každá trať má totiž svůj soubor s pravidly pro koleje a klasické tratě mají vše defaultní. Pokud se jedná o elektrickou tak v daném souboru je zmíňka o napájení (3 kolej či trolej).
Stejný problém má i LIRR s NEC. NEC je sice elektrifikovaná, ale v pravidlu pro danou trať je zadáno napájení z troleje. LIRR má v pravidlech napájení z 3 koleje a to i přestože je na trati úsek, který má klasickou elektrifikaci. Ve výsledku to znamená, že souprava napájená z jiného zdroje než ze třetí koleje prostě nepojede. A ono to tak opravdu bohužel je, ale AI si s tím opět poradí a klidně danou soupravu na trati provětrá. Teď ještě modifikovat soubor s pravidly a na LIRR se budou moci prohánět i jiné elektrifikované US loko (např. z NEC). Diskuse k článku [3 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
TSW - masteryPro TSW dneska přijde další update, který do hry přinese Mastery. A co si vlastně pod tímto updatem představit ?
Již delší dobu běžívá v TSW možnost odměn za splněné úkoly ve stylu obrázků apod... Teď se autoři rozhodli, že odměny spojí přímo s hrou (na co makat na užitečnějších věcech) a tak odmění vždy přímo daného hráče. Za určitý level se Vám na trati odemknou přídavky v krajině a tím získáte o něco hezčí tratě (zatím se bude jednat pouze o 4 tratě, které jsou součástí TSW 2020). Pokud tedy toužíte po vzdušných balónech a jiných kosmetických úpravách, potom je tenhle update určený právě pro Vás. Update zároveň přinese i nové prostředí zobrazené v menu na pozadí, kde se ukazují vlakové soupravy. I tyto prostředí bude pravděpodobně nejdříve potřeba odemknout. Každopádně po ničem jiném jsem celou dobu netoužil a věřím, že Vás jsou tisíce co tohle ocení :) Připadá mi to, že autoři už neví čím zacpat pusu hráčům. Teď ještě očekávám, že přijde reálnější počasí za příplatek, apod... Začíná to jít s TSW poměrně z kopce a z původní dobré myšlenky realistického PC vlakového simulátoru to přechází do konzolové akrády s možností odemykání ruzných blbostí za splněné levely.
Jen je škoda, že součástí updatu budou i nějaké další opravy, protože bych klidně tuto aktualizaci oželel. Diskuse k článku [5 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Přináším další modifikaci tentokrát pro trať NEC do které jsem zasadil i lokomotivu AC4400CW. Mod obsahuje 3 servisy, které je možné hrát.
Pro správnou funkčnost budete vyžadovat trať NEC (majitelé prvního TSW ji mají běžně, ostatní si ji můžou zakoupit jako DLC. Loko AC4400CW je součástí základní tratě HH, kterou vlastní všichni.
Během testování této modifikace jsem nezaznamenal žádnou chybu. I přesto se může stát, že se nějaká občas vyskytne. Nejdná se rozhodně o finální verzi. Autor: pampaliny Celý článek » | download [3.6 KB] | Diskuse k článku [0 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Přání se mají plnit a tak je tady jeden mod pro Leeds Manchester. Tento mód vytvoří u dané tratě v režimu Timetable (Services) lokomotivu Class 33, která obsahuje hned několik servisů k jízdě. Pro správnou funkci budete potřebovat DLC Leeds - Manchester a WSR Class 33 (tahle loko se prodává samostatně). Mod stačí rozpakovat do složky DLC (podrobnější info najdete v přiloženém readme.first souboru.
I zde se jedná o prvotní verzi, která u mě sice nezaznamenala nějaké padání a byla plně funkční. Loko je možné hrát přímo z menu, není zde tedy problém jako u Talent2 jednotky, kde ji nebylo možné nahrát přímo z menu. Autor: pampaliny Celý článek » | download [3.5 KB] | Diskuse k článku [5 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Nedávno jsem psal o modifikaci, která se mi podařila. Tím bylo úspěšné zařazení jednotky Talent2 z jiného DLC do tratě RRO (Wuppertal - poslední DLC). Talent2 tedy momentálně najdete na lince S9 a RB48 (místo S9 by měl fungovat na RE7, ale na tom ještě pracuji).
Pro instalaci stačí extrahovat zip soubor do TS2PrototypePluginsDLC, kde se nacházejí i ostatní .pak soubory z dalších DLC.
Pro správnou funkčnost budete potřebovat DLC Leipzig S2 a Wupper. Je důležité pamatovat, že se jedná o první verzi, která obsahuje nějaké chyby. Za dobu testování jsem zjistil:
- při dlouhé čekací době v menu než vyberete danou trať a servisní režim (jízdní řády) hra občas spadne
- nestartujte trať přes Talent2 (hra spadne), koukněte se na servis, zapamatujte si čas a nádraží, kde startujete, opusťte Talent2 a vyberte chození. U chození nastavte stanici a čas, kterou jste si zapamatovali
- při zobrazení se Vám může zdát, že něco schází... je to podvozek mezi druhým a třetím vozem, protože model podvozky i těsnicí gumy neobsahuje, ty jsou pouze součásti přední loko a zadní řidící části modelu.
Soubor jinde neumisťujte!... je to pouze zkušební modifikace. Mimochodem bude problém s tratí Leipzig 2, která používá stejné data jednotky.
Pro odinstalaci stačí tento .pak soubor z DLC adresáře vymazat. Autor: pampaliny Celý článek » | download [5.3 KB] | Diskuse k článku [7 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Jedeme z kopce :) Za sebou mám již několik zajímavých počinů s TSW (spojení tratí, nahrazení modelů, zvuky, nahrání jiné mapy do TSW, ...), ale jak to tak vypadá, ještě zajímavější teprve přijdou :) Včera jsem se totiž rozhodl, že dostanu jednotku Talent2 z jiné německé tratě do nového DLC RRO (Wupper - Hagen). No a když se pro něco rozhodnu tak to taky udělám. Výsledek se po několika pádech hry konečně dostavil. Díky tomuto poznatku si můžu vytvářet své vlastní řazení vlaků a přiřazovat je na jednotlivé tratě kam jen budu chtít. Vypadá to, že si spoustu nástrojů dodělám sám ještě před vydáním editorů :) Diskuse k článku [3 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
TSW WUPPER RSN - překvapeni pro DTGNetrvalo dlouho a po zveřejnění obrázku dlouhé tratě i na discord serveru od DTG sem se dočkal různých ohlasů. Stará parta, která mě znala už díky spojení LIRR a NEC jen žasla. Našli se ovšem i tací, kteří měli potřebu vykřikovat hlášky jako TO NENÍ MOŽNÉ, UKAŽ DŮKAZ NEBO NEVĚŘÍME, apod. Dlouho na sebe nenechala čekat ani reakce Matta z DTG, který poznamenal, že trať sice může vypadat spojeně, ale na přechodu vlak vykolejí, bude to neprůjezdné. Já si stál za svým tvrzením ( po zkušenostech s LIRR a NEC), že trať přesně sedí a tak sem se odhodlal natočit video průjezdem. A aby to nebylo málo, celé jsem to vysílal žive, nepotřeboval jsem znovu číst jak je to sestříhané, apod. Během streamu jsem měl menší potíže, první pokus skončil srážkou se stojící soupravou, ve druhém jsem se loudal za vlakem. Na konec to všechno vyšlo a projel jsem wupper od začátku až do konce, přejel jsem spoj a pokračoval dále po RSN. Vlak nevykolejil, komunita žasla, skeptici smekali a samotný Matt z DTG nevěřil svým očím. Díky tomuto videu uznal, že je možné v TSW navazující tratě spojit. Podmínkou je, že samotní autoři musi pracovat se stejným podkladem s tím, že jej rozšíří. Nelze spojit mapy, které maji svůj vlastní podklad. Nakonec řekl, ze je možné, že se v budoucnu dočkáme právě takových rozšíření. K samotnému videu dodám, že jsem z tratě odstranil pro svou potřebu ohraničení tratě z důvodu možnosti volného pohybu i mimo vyznačený koridor, který Vás běžně nepustí mimo koleje (tohle není pro průjezd potřeba, jen rád zkoumám i okolí, kde se nejde běžně dostat). Proto uvidíte i levitující auta či sloupy. Dále jsem musel vypnout signalizaci, protože bych normálně musel zůstat stát na červené v Hagenu (dispečer bez scénáře neví kam má totiž souprava pokračovat). Celý záznam končí nárazem díky odklonu na vedlejší kolej na trati RSN. Záznam najdete tady. Doporučuji skočit až ke konci pokud chcete sledovat průjezd spojem. Dneska se chystám natočit průjezd z opačné strany a doufám, že mě na wupperu nepřekvapí nějaká slepá kolej a povede se mi projet celý úsek :)
Diskuse k článku [4 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
|