WoS update 1.10

A je to tady, na světě je první update pro World of Subways. Jde vidět, že na tom chlapci pořád dělají a komunitě naslouchají, protože oni vědí, že jen díky ní prodají i další díly (dooufám že to Kuju vidí). Týden po vypuštění download verze je tady update o velikosti 93 MB, který upraví hru na verzi 1.10. Čistě teoreticky by krabicová verze tento update již měla obsahovat. Zajímavým faktem je, že update není volně šiřitelný a dostanou se k němu pouze uživatelé s platným registračním číslem. Pokud patříte mezi šťastlivce jako já a máte svou download verzi pěkne na disku, potom navštivte stránky Aerosoftu a zde si v levém menu najděte položku FAQs/Updates. Přesně tam totiž daný update najdete.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [6]

pampaliny | 26. září 2008 | 14:37 |

to David: ta hra už je dávno venku.

David | 26. září 2008 | 14:12 |

Kdy už ta hra výjde?

pampaliny | 24. září 2008 | 09:32 |

to Leonell: jak ty muzes vedet jaka je obtiznost na zpracovani ve World of Subways ? Kazdopadne co z dalsiho odpadkoveho kose na peronu nebo hezkych mraku na obloze kdyz simulace je uplne minimalni ? Je hezke ze ma RS moznost takove editace (nikdo ale nerekl ze takove moznosti treba WoS nebude mit) kdyz mu nefunguji poradne ani svetla, prsi mu v tunelu, auta mizi pred prejezdem, stale nefunkcni jizdni rady, apod... Osobne dam radsi prednost poradne provedene simulaci, kde se autori staraji a naslouchaji lidem (na opravy se nemusi cekat pul roku) nez nedodelanemu RS, ktery ani po roce neposkocil na finalni verzi a stale jen testujeme a testujeme. A stejne jako CybGate i ja jsem vyhodil nemale penize za tento nedodelek. Az se ti dostane WoS do rukou tak pochopis jak vypada poradny simulator, kde ti mise neskonci jak dojedes z bodu A do bodu B, ale kde si muzes odpracovat celou sichtu treba i 3x a podle jizdniho radu. Kde se soupravy chovaji tak jak maji a i samotni ridici metra zasnou jak to TML zvladlo. Jinak pro me by bylo urcite vetsi prioritou drive nez zacnu triskat penize z addonu hru uvest do finalniho stadia. Co z addonu za penize kdyz abych nektere starsi spravne nainstaloval tak musim postupovat presne zpusobem instalace hry, update 1, vsechny addony vydane pred update 2 a pak nakonec update 2 a nove addony.

CybGate | 24. září 2008 | 09:02 |

to Leonell: A koho to zajímá, jejich vnitřní problémy? Koupil jsem za docela velký prachy zmetek. A ani se nesnaží to opravit. :( Nějaké add-ons na pomrveném engine jsou opravdu výhra, jo kupujte, já tedy ani omylem. Jsou ti managoři normální? Nebo si myslí, že jsme tak blbí...
Jak se to má dělat je krásně vidět třeba na hrách od Valve na Steam. To je správná cesta, i staré věci odladěné a připravené na chod na novém HW a OS. S jednou malou výhradou, on-line spojení na internet (malá kontrola, jen problikne, žádný hukot v DVD mechanice), ale to mi nevadí, stejně mám PC neustále na pevné lince.

Leonell | 23. září 2008 | 23:19 |

Ještě jednu věc, která mi dlouho vrtala hlavou a teď jsem ji našel:
Kuju provádělo základní vývoj RailSimulatoru s týmem asi 40 vývojářů. Jakmile se dostal RailSimulator na trh, odštěpila se z Kuju skupina programátorů (podstatně menší než oněch 40 lidí, kolik není uvedeno ale tipuji že jich bude opravdu jen pár) s cílem pokračovat na dalším vývoji RS a tak vznikla firma RailSimulator Development Ltd neboli RSDL. Jestli to byl záměr od počátku, nebo Kuju vycouvalo, není uvedeno. Obě firmy financuje Fund4Games (jestli jsem dobře pochopil tak je jejich vlastníkem) a u RSDL očekává, že mu RS peníze přinese než naopak. Proto zřejmě snaha dělat placené addony a opravy a vylepšení nejsou prioritou či přesněji nejsou peníze.

Leonell | 23. září 2008 | 22:42 |

Pampaliny: prosim nesrovnavej natvrdo zadratovanou trat, kde vede 60 procent v tunelu, s obecnym zeleznicnim simulatorem jakym je RailSimulator od Kuju. Jiste je WorldOfSubways hezky a kvalitni simulator, ale obtiznosti na zpracovani je proste nekde jinde. Zatimco ve WOS si nedodelas ani odpadkovy kos na peronu, u RS muzes definovat vlastni mraky na obloze. Tim netvrdim, ze jsem nadsen odklady reseni nekterych do nebe volajicich chyb RS, ale tohle srovnani je proste nefer.