WoS: Update 1.20 v přípravě

TML Studio připravilo pro uživatele jejich prvního World of Subways další opravný patch, který by měl odstranit nemilé padání hry, ještě více zlepšit fyziku chování vozu, opravit jizdní řády, zredukovat čekající doby. V současné době je patch hotov, ale v testování. K downloadu by měl být během tohoto nebo příštího týdne na Aerosoftu v sekci pro registrované se správným seriovým číslem. Mnoho dalších změn plánuje TML Studio zakomponovat až do jejich World of Subways vol. 2 z prostředí Berlína, který bude vypuštěn ještě v prosinci tohoto roku. Jen mě děsí, že doposud nebyl vypuštěn žádný screen.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [11]

leonell | 10. října 2008 | 19:51 |

Honza: Tak ted jsem si to dohledal. Ja videl ten odkaz a dal to necetl :)
Co se tyka 2GHz vs 3GHz, muj tip je ze to pujde spustit a bude se to sekat, pokud ovsem splnujes ostatni parametry. Zatim jsem nevidel ze by hra testovala procesor - pamet ano, i na grafiku nekdy upozornovaly. Jestli to bude hratelne to ti asi nikdo nerekne bez vyzkouseni.

Leonell | 10. října 2008 | 19:45 |

Ja to sice nemam a ani jsem nepostrehl ze jsi se na to ptal ale obecne plati dve moznosti. Bud firma da demoverzi, pak je to jednoduche - bud to jde nebo ne (treba EuroTruckSimulator) nebo Ti garantuje vraceni penez. Pokud to ani jeden z techto pripadu tak nezbyva nez se ridit minimalni a doporucenou konfiguraci a doufat. Ono to vetsinou jde i na horsich konfiguracich, ale treba se obcas seka (coz nekomu vadi a povazuje to za nehratelne a jinemu je to fuk). Opakuji, nemam WOS a tak nemohu slouzit.
Podle webu musis mit procesor minimalne 3GHz, 2GB pameti, XPecka nebo Visty a grafiku GF66xx a lepší, na disku 2.5GB volna (což je asi problém nejmenší).

pampaliny | 10. října 2008 | 16:28 |

To Honza: to neznamena ze kdyz ti nekdo neodpovi ze to tady musis spamovat nekolikrat tydne navic stejnou hlaskou. Nejake forum na pofidernim serveru kde se tak akorat pta na warez verzi tady nepotrebuju propagovat. A k tve konfiguraci... autori vydali minimalni pozadavky tak si to prirovnej a uvidis. Nemuzu vedet jestli ti to pojede kdyz mam uplne jinou konfiguraci. A nikdo jiny zrejme neodpovedel protoze taktez nevi. Mozna zkus oficialni stranky hry, napis autorum a ti ti s radosti napisou zda ti to pojede nebo ne.

Honza | 10. října 2008 | 15:24 |

A můžu se zeptat, proč jste mi neodpověděli ?

Leonell | 9. října 2008 | 22:19 |

Cybgate: byla by skoda kdyby to tam nemeli (podporu HGT v novem TRS). Mne to prijde hodne uzitecne. Vetsinou to sedi dobre a je urcite jednodussi par veci doupravit podle fotek nez to cele delat od nuly.

pampaliny | 9. října 2008 | 20:34 |

Omlouvam se, ze tady mazu veci od Honza, ale neustavicne tady spamuje tyto diskuse. Myslim ze to stacilo napsat jednou a ne vzdycky kdyz to nekam zmizne to opakovat.
Pro Honzna: jeste jednou se to bude opakovat a bude ti odeprena moznost psani do diskuse.

CybGate | 9. října 2008 | 11:57 |

to Leonell: v "beta" verzích jsem si přímé podpory nevšimnul. A asi to nikdy nebylo záměrem. :/

Co se týká Canvas, tak to původně bylo avizované jako editor pro RS. Bohužel následně se to celé zvrtlo a začali od nich chodit 3DSMAX tutoriály.

Canvas není špatný, jen je takový technologicky zastaralý, mě to neustále padá. Takže mi nezbývá než zůstat u králíka Maxe. :)

leonell | 8. října 2008 | 17:40 |

Ještě něco pro zajímavost:
v zoufalství jsem pořídil 3DCanvas a mile mně překvapilo, že první výsledek jsem z něj dostal jako 3D neználek po pár hodinách a ani jsem se moc nezapotil.
http://railsimulator.simtrains.eu/viewtopic.php?f=19&t=38
Dneska jsem měl další úspěch - udělal jsem koš s uhlím a nastavil ho jako zdroj paliva takže už na lokálkách nemusím zapouštět ten uhelný mrakodrap pod zem.

Leonell | 8. října 2008 | 17:33 |

Jo, ja to nemyslel spatne, jen jsem si trosicku rypnul :-)

Ale kdyz te mam na "drate" :) - netusis jestli ta nova verze TRS obsahuje v editoru import terenu z HGT? Ja nedavno ziral kdyz jsem delal RS trat a nadrazi vychazely oproti realnym podkladum vyskove skoro presne, vetsinou byl rozdil do pul metru coz je snad v rozporu i s presnosti tech dat :)
Proste parada.

CybGate | 8. října 2008 | 16:56 |

>Obligatni kritiku RS necham na tobe< :) ---

Já bych řekl, že je to oprávněné a pro uživatele tento systém silně matoucí. Kdo má studovat co kdy jak kde bude fungovat. Zmatky nad zmatky.

Leonell | 8. října 2008 | 13:09 |

Pampaliny: RSDL uvolnilo 3 sady vagonu - americkou, britskou a nemeckou, kazda ma 3 vozy a nekolik repaintu a doprovodnych scenaru. Britska a nemecka jde na nasi verzi, americka jen s Cajon Pass addonem. Pisu to jenom abys to zminil. Obligatni kritiku RS necham na tobe ;-) Tento odkaz pak klidne smaz.