Novinky v této verzi:
Změněn byl systém automatické brzdy (vlakové brzdy). Nyní se dle autora počítají samostatně jednotlivé části, takže všechno by asi mělo být ještě reálnější.
Opraven zvuk zapisovače při 150 kmh.
U lokomotivy ČS4T doplněny žaluzie a skříň 201.
Nyní je možné přibližovat elektrická schémata kolečkem myši.
U lokomotivy ČS4T doplněny žaluzie a skříň 201.
Konzole nyní umí příkaz "elem" který ukazuje hodnoty daného prvku na schématu.
Vylepšen zvuk hlavního vypínače u VL80T a VL82M.
Nové modely pro lokomotivy VL80T a VL82M.
Doplněny přepojovače Jízda - Brzda ve skříni PR1 a PR2 u lokomotivy ČS4T.
Parametr "mipmapping" nyní zapíná mipmapping (je i v menu).
Doplněno anglické menu, takže konečně i na nenastaveném počítači se dá při spouštění pochopit, co je co. Nyní to bylo nemožné i se znalostí azbuky. Snad jen poznámku - pokud chcete anglickou verzi spouštět zástupcem na ploše, doplňte na konec "-eng" bez uvozovek, jinak můžete spouštět startovací skript v adresáři aplikace.
Zobrazována hodnota "tlak v TM" (průběžné potrubí).
Na trati Kyjev-Kazatin vyměněn kolejový svršek za hezčí.
Vylepšena fyzika odporu proti pohybu.
Snížena četnost poruch lokomotiv.
Přidán konzolový příkaz "reduktor" který umí měnit tlak ve vlakové brzdě 395.
Vylepšen koeficient trakčních motorů.
Doplněna simulace nákladní dopravy (nákladní vlaky). Nákladní vozy používají brzdový rozvaděč řady 483. Toto je zřejmě důvodem pro změnu výpočtu brzdění vlaku - je rozdíl, když brzdí 6 rychlíkových vagónů rychle nebo 50 nákladních vozů pomalu.
Ukázka externího pohledu, který je v plné (tj placené) verzi dostupný po stisku klávesy Num-/