Train Simulator (New Generation UE4)

I přestože se tento rok dočkáme další verze Train Simulátoru, zřejmě s označením 2015 (k oznámení dojde někdy koncem tohoto měsíce), tak autoři v tichosti pracují na úplně nové verzi Train Simulátoru založené na enginu Unreal 4. A jak bude tenhle simulátor vypadat ? Co od něj můžeme čekat a co se vlastně stane se starým vlakovým simulátorem ? To všechno v rozhovoru prozradil Matt. Anglickou verzi rozhovoru můžete najít tady. Českou verzi si zobrazíte po kliku na nadpis tohoto článku.

V prvním odstavci rozhovoru padla otázka ohledně dění, když autoři oznámili Dovetail Games Fishing. Zde se nic nemění a autoři budou stále pracovat i na Train Simulátoru. Pro Fishing vznikl zcela nový tým a samozřejmě se rozrůstá i tým pro Train Simulátor. A teď už dále k rozhovoru.

Co nám můžeš prozradit k oznámení, že Unreal Engine 4 bude pohánět novou generaci Train Simulatoru ?

Osobně jsem z toho velmi nadšený. Pokud si přečteš něco ohledně UE4 pak zjistíš, že se jedná o úžasnou platformu pro vývoj ohromujících her a osobně se těším na přesun na tuto platformu. Získali jsme spoustu cenných zkušeností v použití tohoto Unreal Engine 4 při tvorbě Dovetail Fishing Games, která taktéž používá stejný engine a všechny tyhle zkušenosti a technické know-how nám velmi pomáhá při tvorbě nové generace Train Simulatoru poháněné enginem UE4. I přes myšlenku, že rybaření a vlaky jsou kompletně někde jinde tak jsou zde části, které jsou společné - vizualizační stránka jako obloha, voda, stromy, lidé - které můžeme zařadit i do Train Simulatoru. Je zde spousta dalších důvodů, které nám dovolí posunout Train Simulátor o několik úrovní dále.

Uskuteční se vydání simulátoru na UE4 enginue ještě tento rok ?

Obávám se, že tento rok ještě ne, je to velká práce! Práce na nové generaci Train Simulatoru jde zatím dobře. Zatím je velmi brzy ukazovat nějaké obrázky nebo diskutovat o technických věcech v detailech. Samozřejmě jsem velmi nadšený z toho co to znamená pro vlakovou simulaci a opravdu se těším na představení totálně nového nadčasového, ještě více realistického a lépe vypadajícího vlakového simulátoru, který se programuje úplně od nuly za použítí Unreal Engine 4.

Takže jaká je vlastně časová osa pro další generaci Train Simulatoru ? A co se stane tento rok ?

Zatím nejsme připraveni oznámit žádné data ohledně nové generace Train Simulatoru. Tento rok budeme pokračovat v rozšíření stávajícího Train Simulatoru. Na oznámení se můžete těšit někdy koncem měsíce července. Ostatně vždy aktuální informace můžete najít na našem Facebooku nebo se můžete přihlásit na odběr novinek přes email.

Až se nová generace Train Simulátoru postavená na enginu UE4 stane realitou, co se stane existujícím uživatelům starší verze Train SImulatoru ? A co se stane s DLC, které si zakoupili ?

Máme na paměti, že spousta lidí v komunitě postavila spoustu úžasných kolekcí lokomotiv a tratí během posledních několika let a my jsme odhodlaní pokračovat v podpoře těchto produktů a samozřejmě vytvářet i nový obsah pro stávající generaci Train Simulatoru. Můžu prozradit, že novou generaci Train Simulátoru tvoříme jako volitelný upgrade takže mužete pokračovat v používání stávající verze Train Simulátoru se všemy DLC ať už zvolíte upgdate nebo nikoliv. Pokud si tedy nebudete jisti nebo budete určitě vědět, že Váš počítač nebude zvládat Unreal Engine 4 tak se nemusíte obávat, zůstanete na starší verzi (pozn. do teď byla potřeba hru aktualizovat a aktualizace proběhna automaticky bez zeptání. Pokud chtěl uživatel používat starší verzi, tak musel zrušit aktualizace, ale zase nemohl mít aktuální obsah hry, zde to bude zřejmě fungovat jinak).

A co pro tvůrce obsahu ? Editory a nástroje jsou součásti Train Simulatoru od samotného začátku.

Unreal Engine 4 přináší některé absolutně bezkonkurenční nástroje nabízející téměř neomezené možnosti, které využijeme v nové generaci Train Simulatoru. V současné době je velmi brzy hovořit o tom, jak tyhle nástroje připravíme pro uživatele, ale jsme velmi rádi, že budeme moci přinést komunitě a tvůrcům třetích stran podstatně vylepšené nástroje na tvorbu obsahu do hry.

Za Dovetail Games odpovídal Matt a o překlad se postaral pampaliny :), pokud zde najdete nějaké nesrovnalosti, tak je můžete napsat do diskuse a rád článek náležite upravím. Jinak prosím nekopírovat bez mého souhlasu. Každopádně osobně jsem z tohoto oznámení v rozpacích, protože zatím není jasné, zda staré tratě budou fungovat v nové verzi. Autoři na facebooku opakují tu stejnou větu pořád dokola.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [0]

Diskuse k tomuto článku nebyla započata.