TSW 4 již 26. září

Dalo se to čekat, TSW 4 bude venku 26. září a již dneska začíná předprodej. Dnes byl také k dispozici 2 hodinový stream, který hru dokonale představil. Všechny asi nadchne Scenario Planner 2.0, Livery Designer 2.0 a nebo dokonce Free roam. Všechny tyto novinky do hry přinášejí velice zajímavé inovace (i když free roam je lehce obšlehnutý god mode:)) Zároveň je připraveno i několik zajímavých novinek jako je lepší déšť na oknech, lepší trakční vedení, lepší mlha, apod... I systém bodování se dočká lepšího fungování a tak je také označen jako 2.0 :) Zajímavostí jsou i kategorie lokomotiv a jejich ovládání... Již v menu uvidíte zda se jedná o jednoduchou loko a nebo o něco komplexnějšího. TSW 4 bude obsahovat 3 tratě v základu. K dispozici bude i delux a special verze, které budou navíc obsahoval extra loko Vectron a parní loko Flying Scotman. Special verze by měla navíc obsahovat soundtrack a 2 další bonusy (vztahuje se jen na Steam verzi hry) a 3 další tratě.
Jenže celé tohle by mě nechávalo celkem chladným. DTG se ale rozhodlo (a trochu jsem to i čekal po tom co mi převzali kolegu z unofficial editoru) konečně vydat PC editor pro TSW v své první verzi. Bude se jednat o betu, která se samozřejmě bude zlepšovat. K dispozici bude v den vydání samotného TSW 4 a pro jeho stažení je potřeba mít účet na Epicu (není tam potřeba mít hru, stačí jen ten editor. Epic nedovoluje distribuci na jiných platformách). Tím si mě rozhodně DTG získalo a díky editoru jsem ochoten jim dát ještě další šanci a TSW 4 si zakoupit :)

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [6]

pampaliny | 9. září 2023 | 11:08 |

to Daniel Hloušek: jsem na tom podobně... kdybych TSW 3 nedostal od nějakého hráče jako dárek, tak bych si jej ani nepořizoval (i když vlastně ten poslední TSW humble bundle jej obsahoval také :), protože pro něj nemám téměř žádné DLC. Stejně tak by dopadlo i TSW 4, ale ten editor mi řekl, že bych mu mohl dát ještě šanci :)

Daniel Hloušek | | 9. září 2023 | 02:59 |

Nakonec jsem si hru koupil, a to rovnou v Deluxe edici. Nejsem nadšen z politiky častého vycházení nových dílů, protože by to vystačilo na update, ale "utáhli" mě na ten editor.

Creepemine | | 3. září 2023 | 22:21 |

Soundtrack + wallpapers (Steam) + 2x decal pack a 5 dní Early Access by měl dostat i Deluxe. Special má navíc pouze 3 mapy, které lze již nyní koupit pro TSW3 a nebudou mít žádné větší úpravy příchozí pro TSW4 (max. tu mlhu - pokud prošly úpravou nebo vznikly pro TSW3)

Highlander | 31. srpna 2023 | 01:35 |

to Pampaliny: jj, princip offico editoru v UE4 je teoreticky jasný. Pokud ovšem unofficial editor zvládne editovat uvařené soubory (domnívám se, že asi nějak podobně co bývala kdysi zpětná dekompilace "přeloženého" programu do zdrojového textu, jeho následná editace, a nakonec opět převedení do stroj. kódu...?), tak bude nejspíše vhodné vlastnit ty editory oba... A založit si vlastní databázi zdrojových asetů. Tedy - pokud by si jeden např. soukromě tvořil něco jen tak pro vlastní zábavu.
Jiná situace by byla, pokud by se pro nějaký větší projekt (typicky např. pro celou trasu) někomu povedlo založit si vlastní vývojářský tým s dělbou práce, kde by se vše komerčně vytvářelo od "A až do Z". Což s sebou ovšem zase přináší mnoho dalších úskalí a problémů, v Česku obzvláště.
Příklad:
Jak můj nick "Highlander" trochu napovídá, jsem fanda do horských železnic. A to nejvíce do těch extrémních. Nejextrémnějších!
Něco jsem si v tomto ohledu též vytvořil. Jednu velmi, opravdu velmi zajímavou a světově originální trať, v reálu postavenou na konci 19. století.
Poprvé jsem ji zkusmo vymodeloval ve hře Trainz 2009, v měřítku 1:2 (ve všech 3 rozměrech), poněvadž Trainz totiž neměl ani možnost něco tvořit ve výšce nad 3000 m.n.m. O 6 let později jsem potom totéž začal stavěl v TRS_2015-2018, tentokrát již přesně v měřítku 1:1, za pomocí výškových dat ASTGTM a povrchových bitmap z Googlemaps. I tak jsem v editoru TRS20xx narazil na mnohá omezení a těžkosti, hlavně kvůli velmi náročnému terénu. Ale povedlo se a nakonec jsem se mohl i projet... A taky otestovat fyzikální možnosti a limity hry TRS. Výkony různých lokomotiv, jejich tažnou sílu i schopnost vlakových brzd v opačném směru dolů.
Parametry: hlavní trať je dlouhá 225km (+ odbočky a vlečky), začíná v přístavu na úrovni +3m od hladiny oceánu, během extrémního stoupání až 5% přes serpentiny, 56 tunelů a 4 dvojité úvratě (zig-zag) dosáhne po cca 170 km vrcholového tunelu ve výšce 4 781 m.n.m!! Vrcholy okolních velehor pak dosahují výšek přes 5 tisíc metrů... Z vrcholové stanice pak trať ve zbývající části nakonec vyklesá do výšky ještě 3 700 m.n.m. u koncového nádraží (ve skutečnosti železničního uzlu).
Ano, jedná se o andskou úvraťovou železnici v Peru.
Z přístavu Callao (Lima) směr Chosica - San Mateo - Galera - La Oroya. Až do vybudování čínsko-tibetské železnice do Lhasy to byla nejvyšší normálně-rozchodná železnice na světě...!
Trochu si nyní pohrávám s myšlenkou pustit se do stavby této trati ještě potřetí, tentokrát pro TSW4. Ale zároveň si uvědomuji, jak náročná by to byla práce. Už v TRS20xx mě tohle zabralo 3 roky, a to jsem si nevytvářel žádné objekty ani vozidla. Loko+vagony tam totiž mají z USA, stačilo by upravit jejich skins. U statických objektů (mosty, budovy, apod.) by to ovšem bylo jiné - vytvořit přesně originální anebo použít něco jakž-takž podobného, jako dříve v TRS?? Jinak - okolní krajina je tam poměrně pustá, byť velkolepá. Prostě Andy + Altiplano.
(Všem se omlouvám za dnešní poněkud delší příspěvek.)

pampaliny | 29. srpna 2023 | 14:02 |

to Highlander: tak onen editor nebude nějak extra limitovát. V podstatě má pouze limit, který má i oficiální UE4 editor a tím je nemožnost editovat uvařená data. Takový editor epic ani nepustí skrz svou platformu. Editor je tedy zejména na tvorbu nového kontentu, ale nemá sloužit k editaci existujících dat pokud tedy DTG nevypustí občas nějaký zdrojový aset. Unofficial editor zvládá editovat uvařené soubory, protože jsme jej celkem dost modifikovali :)

Highlander | 28. srpna 2023 | 23:38 |

Nyní bych mohl škodolibě prohlásit, že si mohu (v případě DTG) klidně otevřít věšteckou kancelář. Tvrdil jsem totiž v době vydání TSW2, že se hned v následujících letech dočkáme dalších verzí - 3,4,5... Ne každý měl v oné době pro tuhle moji předpověď pochopení... :-)
Zatím je předčasné hodnotit novou verzi TSW a především onen tak dlouho očekávaný editor. Sami vydavatelé upozorňují, že se jedná o betaverzi, kde leccos prý nebude fungovat (už jen kvůli těm "předvařeným" datům z UE4). No, však vyzkoušíme a uvidíme.
Osobně jsem TSW3 a další příslušná DLC výhodně pořídil teprve začátkem letošního léta v rámci nabízených masivních slev a balíčků. Tudíž mám nyní pro pořízení TSW4 věrnostní slevu -25%. Což už je celkem lákavá nabídka. No, nekupte to, že. I když jsem se kvůli jiným letním aktivitám ke "trojce" pořádně ani nedostal...
Ale už jenom ze zvědavosti, kvůli tomu editoru, tu slevu využiji.