TSW 5 - Editor Cooking and Paking v2.2

Byl jsem nucen trošku přepracovat vaření uvnitř editoru, protože spousta uživatelů má vždycky problém po aktualizaci samotného editoru s tím, že při přepisu DLL souborů se někdy DLL soubory zamknou a je potřeba je odblokovat. Většinou problém třeba Win10 a Win11. Nová verze tedy využívá originální DLL soubory, které jsou součástí editoru. Pro samothnou instalaci doporučuji kompletně smazat složku Engine ve vašem editoru a nechat ji obnovit přes verifikaci. Tím docílíte, že tam nezůstane žádný nevhodný soubor. Potom extrahujte na dané místo tuto utilitku.
Předchozí verze navíc vyžadovaly generování AssetRegistry souboru. Přiložil jsem nulový AssetRegistry aby se již nic nemuselo generovat, vše jsem nějakou dobu testoval než jsem se rozhodl tento update vydat. Za mě vše fungovalo bez problémů. Pokud by se nějaký problém našel a cook vám nefungovalo, potom poprosím o chybu do diskuse.

download - [TSW5_Cooking_and_EditorTools_2.2.zip] [6 MB]

Staženo: 187x

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [5]

NadvlakyCR | 6. března 2025 | 18:39 |

Tak jsem zkusil dat "Niddertalbahn, Maintalbahn" i "Niddertalbahn,Maintalbahn" a take jen "Maintalbahn" vse bez uvozovek, ale stale nic. V "trat.upluginmanifest" se nachazi:
"LocalizationTargets": [
{
"Name": "CZ303",
"LoadingPolicy": "Always"
}
]
A v DevelopmentAssetRegistry.bin se zadna zminka o DLC nenachazi. Je nejaky Log kam se muzu podivat?

pampaliny | 5. března 2025 | 22:49 |

to NadvlakyCR: bez toho .pak, čistě jen Niddertalbahn, Maintalbahn

NadvlakyCR | | 5. března 2025 | 17:54 |

Tak jsem zkusil dát "Distribute", "Add Plugin", zvolil trať, "Original Plugin" a poté jsem zkusil napsat "Niddertalbahn.pak,Maintalbahn.pak" (předtím i "TS2Prototype-WindowsNoEditor-Niddertalbahn.pak,...") a poté dal "Distribute" (předtím i "TSW5 Plugin"), ale v TSW5 se mi nezobrazujou. Módy jsem na Paking odstranil, v TSW5 editor - Content se nic ode mě nenachází

pampaliny | 5. března 2025 | 14:44 |

to NadvlakyCR: ano, můžou se používat věci z jiných DLC, ale při tvorbě .pak souboru je potom potřeba všechny DLC uvést v .ugc souboru (pokud používáte Cooking and Paking z těchto stránek, tak při kliku na distribuci si najdete svou trať (pokud je správně uvařená), zatrhnete original plugin a do rámečku dopíšete všechna DLC ze kterých je čerpáno, odděleno čárkou (jméno DLC je jméno .pak souboru bez toho TS2Prototype-WindowsNoEditor- . Tímto se dá najevo, které pak soubory má hra ještě nahrát před nahráním tratě.

NadvlakyCR | | 4. března 2025 | 21:19 |

Ahoj,
dělám moji trať a v TSW5 nromálním mi nefungují textury, foliage, meshes použité z jiných DLC. Nevíte proč by tak mohlo být? Můžou se vůbec používat textury z jiných DLC?